Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

Opiniowanie wstępnego projekru podziału nieruchomości

Ikona statystyk

Opis
Opiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości

Wymagane dokumenty

  • wniosek o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości podpisany przez wszystkich współwłaścicieli
  • dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości (odpis z KW),
  • wstępny projekt podziału (3 egz.) sporządzony na kopii mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku - na kopii mapy katastralnej, uzupełnionej o niezbędne dla projektu podziału elementy zagospodarowania terenu
  •  wypis z rejestru gruntów.

Wstępny projekt podziału nieruchomości powinien zawierać   w szczególności:

  • granice nieruchomości podlegającej podziałowi
  • oznaczenie nieruchomości podlegającej podziałowi według danych z katastru nieruchomości oraz księgi wieczystej, a w razie jej braku – według innych dokumentów określających stan prawny nieruchomości
  • powierzchnię nieruchomości podlegającej podziałowi
  • naniesione w kolorze czerwonym granice projektowanych do wydzielenia działek gruntu
  • przedstawione w kolorze czerwonym powierzchnie projektowanych do wydzielenia działek gruntu
  • przedstawioną w formie graficznej w kolorze czerwonym lub w formie opisowej propozycję sposobu zapewnienia dostępu  projektowanych do wydzielenia działek gruntu do drogi publicznej

 

Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art.2 ust. 1pkt 1 lit.h ustawy  z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)

Czas realizacji
Dokument wydawany jest w terminie do 30 dni od dnia złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy
Stronie przysługuje prawo wniesienia zażalenia na postanowienie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Małogoszcz w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.

Miejsce składania pism
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
ul. Jaszowskiego 3a
28-366 Małogoszcz

DNI I GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek w godz. 7°°-15°°
wtorek w godz. 8°°- 16°°
środa-piątek 7°°-15°°

SPRAWĘ PROWADZI
Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości

Podstawa prawna

  • Art.93 ust.1 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu  i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 Nr 268, poz. 2663),
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego  ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)

Inne informacje

  • W przypadku braków we wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany o ich uzupełnienie, w terminie 7 dni (zgodnie z art. 64 §2 Kodeksu postępowania administracyjnego). Nieuzupełnienie w ww. terminie skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.

 

 

 

 

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Małogoszcz, z siedzibą
    ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/i skontaktować poprzez email: robert.labuda@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pana/i dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji wniosku o wydanie wniosku o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art. 30 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3 lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
  6. Posiada Pan/i prawo do: dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu.
  7. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Pana/ią dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  8. Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji wniosku. Jest Pan/i zobowiązany/a do podania danych określonych w formularzu, a konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie złożonego wniosku bez rozpatrzenia.

 

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Bartosz Barański (bartb2)
Data wytworzenia:
2023-12-14
Data publikacji:
2023-12-14
Data ostatniej zmiany:
2023-12-14

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-08 11:12:31, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)