Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

2003-07-17
Ikona statystyk

Ewidencja ludności i ochrona środowiska

 Do zadań stanowiska do spraw ewidencji ludności i ochrony środowiska należy w szczególności:

1. Prowadzenie ewidencji ludności,

2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,

3. Prowadzenie rejestru wyborców,

4. Realizacja zadań wynikających ze spełnienia wojskowego obowiązku meldunkowego,

5. Sporządzanie spisów wyborców,

6. Współpraca z rządowym centrum informatycznym PESEL,

7. Przyjmowanie zawiadomień o organizowaniu zgromadzeń na otwartej przestrzeni,

8. Przetwarzanie danych osobowych w zbiorze danych prowadzonych w formie  kartoteki KOM i systemie informatycznym,

9. Udzielanie pozwoleń na przeprowadzenie zbiórki na terenie gminy lub jej części w drodze decyzji administracyjnej,

10. Wydawanie rozstrzygnięć zgodności z wymaganiami  ochrony środowiska,

11. Podejmowanie działań zapewniających ochronę środowiska,

12. Opracowywanie programów zrównoważonego rozwoju ochrony środowiska,

13. Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością,

14. Opracowywanie projektu planów przychodów rozchodów  Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

15. Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,

16. Wydawanie opinii w sprawie wydobywania kopalin na potrzeby organu koncesyjnego.

(Regulamin organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy - § 48)

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Andrzej Turek
Informację wprowadził:
Andrzej Turek
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2003-07-17
Data ostatniej zmiany:
2003-07-22
 
 


Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-16 15:28:58, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)