Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY MAŁOGOSZCZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Ikona statystyk

REGULAMIN ORGANIZACJI WEWNĘTRZNEJ Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Małogoszczu

Ikona statystyk

REGULAMIN ORGANIZACJI WEWNĘTRZNEJ

MIEJSKO GMINNEGO OŚRODKA KULTURY

W MAŁOGOSZCZU

 

I. Cele i zadania MGOK

§1

Celem działania Miejskiego Ośrodka Kultury w Małogoszczu jest:

  1. Organizowanie czynnego uczestnictwa mieszkańców gminy w różnorodnych

formach działalności kulturalnej, oświatowej, rozrywkowej, sportowo-

rekreacyjnej, prowadzonej w ramach działalności własne, jak również

poprzez współpracę z innymi instytucjami kulturalno – oświatowo –

sportowymi.

2. Koordynacja poczynań kulturalno – oświatowych na terenie gminy.

3. Pomoc, opieka merytoryczna nad amatorskim ruchem artystycznym na

terenie gminy.

4. Promocja gminy poprzez organizację imprez kulturalnych, sportowo –

rekreacyjnych oraz uczestnictwo w imprezach kulturalnych organizowanych

na terenie kraju i poza jego granicami.

5. Prowadzenie różnorodnych form pracy w kołach zainteresowań, zespołach

artystycznych i innych.

 

II. Organizacja wewnętrzna

 

§ 2

Podział organizacyjny

 

  1. Miejsko Gminnym Ośrodkiem Kultury zarządza dyrektor, który jest
  2. odpowiedzialny za pracę placówki i reprezentuje ją na zewnątrz.

  3. Dyrektor jest bezpośrednim zwierzchnikiem służbowym pracowników
  4. MGOK nadaje ogólny kierunek działania poszczególnym sekcjom i sprawuje nadzór nad tym działaniem.

  5. Dyrektor MGOK jest odpowiedzialny za:
  6. a/ pełną realizację podstawowych celów i zadań MGOK

    b/ należytą organizację pracy

    c/ nadzór nad spełnianiem obowiązków służbowych pracowników MGOK

    d/ koordynację działalności instytucji

    e/ współpracę z innymi placówkami kulturalnymi, instytucjami,

    organizacjami społeczno – kulturalnymi w celu ciągłego poszerzania

    oferty kulturalnej w gminie

    f/ właściwy dobór pracowników

    g/ zgodność podejmowania przez siebie decyzji z obowiązującym prawem

    h/ podejmowanie decyzji, inicjatyw w zakresie lepszej realizacji zadań

    merytorycznych, organizacyjnych i gospodarczych

  7. Do szczegółowego zakresu obowiązków dyrektora MGOK należy:
  8. a/ opracowane programów działania MGOK

    b/ koordynowanie pracy poszczególnych sekcji organizacyjnych

    c/ opracowywanie sprawozdań z działalności

    d/ opracowywanie wniosków w sprawie odznaczeń, nagradzanie

    pracowników oraz osób współpracujących z placówką

    e/ opracowywanie budżetu /wydatki, dochody/

    f/ dbałość o sprawy socjalno – bytowe pracowników

    g/ nadzór nad właściwym i terminowym załatwianiem spraw

    merytorycznych i administracyjnych przez poszczególnych pracowników

    h/ nadzór nad funkcjonowaniem wszelkich urządzeń technicznych,

    gospodarczych znajdujących się w MGOK

    i/ stała troska o zabezpieczenie mienia i przestrzeganie zasad gospodarności

    j/ planowanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich prac remontowych,

    konserwacyjnych

    k/ planowanie i realizacja niezbędnych okresowych badań, usług, napraw

    budynku i urządzeń wynikająca zasad bhp

     

  9. Miejsko –Gminny Ośrodek Kultury dzieli się na sekcje:

a/ impresariat artystyczny

    • instruktor ds. organizacji imprez
    • instruktor animator
    • operator obsługi urządzeń nagłaśniających i oświetleniowych
  • Sekcja, której pracą bezpośrednio kieruje kierownik planuje, organizuje

i zajmuje się produkcją, przygotowaniem imprez i ich realizacją / również

na terenie gminy/

Przedsięwzięcia dot. przygotowania /produkcji/ imprez to:

    • obmyślenie koncepcji
    • stworzenie scenariusz
    • negocjacje z wykonawcami
    • zdobycie dodatkowych środków na realizację
    • przygotowanie informacji i reklamy
    • kolportaż biletów /pozyskanie widowni/
  • Sekcja sprawuje opiekę i działa animująco na wszelkie przejawy działalności artystycznej na terenie gminy

b/ Sekcja artystyczno – sportowa

    • instruktor choreograf
    • instruktor muzyk
    • instruktor plastyk
    • instruktor teatralny
    • instruktor K.O. sportu i rekreacji
  • Pracownicy tej sekcji są pracownikami samodzielnymi
  • Planują, programują, organizują pracę, udział w imprezach, pozyskują uczestników do prowadzonych przez siebie zespołów artystycznych i kół zainteresowań
  • Ponoszą odpowiedzialność za pracę i efekty uzyskiwane przez zespoły, koła zainteresowań
  • W uzasadnionych przypadkach czynnie włączają się w prace sekcji impresariatu

c/ Sekcja administracyjno – gospodarcza

  • księgowa
  • bileter
  • woźna /2 etaty/

 

  1. Pracownicy MGOK ponoszą odpowiedzialność za:
  2. a/ ścisłe przestrzeganie realizacji planu pracy

    b/ dokładną znajomość zarządzeń, prawa, wytycznych obowiązujących na

    powierzonym stanowisku pracy

    c/ właściwą organizację pracy

    d/ właściwe załatwienie klientów

    e/ dbałość o urządzenie i mienie MGOK

  3. Pracownicy MGOK zobowiązani są do przestrzegania:

a/ Regulaminu Pracy

b/ obowiązujących przepisów resortowych

c/ ponoszą odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
Informację wytworzył:
Andrzej Staniek
Informację wprowadził:
Andrzej Staniek
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2003-12-01
Data ostatniej zmiany:
2003-12-09

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-19 14:10:55, zmian dokonał(a): Bartosz Barański

WCAG 2.0 (Level AA)